Magnorm kullanıyorum akşam yemek sonrasi tadindanmidir nedir midem bi hos oluyor.. benim sabahta kahvaltı sonrası vitamini içtikten sonrada aynı mide kötü oluyor.. 34.hafta içindeyim.son 2 aydır sabahları illa ishal gibi çıkıyorum bende normalmiş.. mide bagirsak rahat degil yani ama magnormdan olduğunu düşünmemiştim.. bir de benim prensesin baş yukarıda oluncada O yapıo dio doktor bilemedim..🤷♀️