teachersrn Çok uygun değil ama her şey bir arada en azından, çeşit de çok. Üst kattaki süsler dışardan daha pahalıydı, çarşının farklı yerlerinden aldım ben, tül hediyelik vb şeyleri. Oda kokusunun tanesine 12 lira dedi ben kendim yaparak 3 liraya mal ettim 😊
merveonl MuratZeynepDiner ya bıdd bebeğin kıyafetleri valize ayrı ayrı koymak icjn kese istiyorum nerden bulabilirim ki
Emineymen merveonl ben bütün alışverişimi havuzluhan bebe çeyizden yaptım ürünleri çok güzel kalite özellikle sebi marka ürünler
Zhdsngz merveonl o zaman şark han a gideceksiniz havuzlu han gibi 5 6 kat sadece sus ben geçen cumartesi gittim güzel seyler aldım mümkünse hafta içi gitmenizi tavsiye ederim yada geç saate kalmayın
SerpilPalaAkta Ben gittim gayet uygundu Çok da yakındı Yol tarifi olarakta kahve ve kahvaltılık satan ürünlerin olduğu sokaktan geçtikten sonra yokuşa çıkıyorsun sol taraf da kalıyor yani kime sorsanız söylerler
MervenurSevim Bende hep oraya gidiyorum nette begendiğim kıyafetleri eşyaları 20-30 lira daha uyguna aldığım bile oluyor❣
mlssrn Süs için kuru kahveci Mehmet efendinin sokağında pembe mavi diye bir yer var ordan bAkın bence çok güzel ben herşeyimi ordan aldım..ayrıca havuzlu handan da bebe çeyiz sarayı diye bir yer var bebek arabasından lohusa takımıma kadar da herşeyi ordAn aldım şampuan,kulak pamuğu,ateş ölçer vs herşeyi ordan aldım tavsiye ederim👍🏻👍🏻
Fkg Uygun yada pahali diyenler yasadiklari ilcelerdeki bebe magzalarina gore diyordur belkide cunku belli markalar her yerde ayni ama bazi Bebe magzalarida cok farkli fiyatlar var ayni urunler icin. Yegenim icin bende eminonune gitmistim ucuz degildi ama cesit coktu ve hepside bir handa o acidan rahat tabi erken gitmek lazim cok kalabalik oluyor.
Gunesimveben merveonl havuzlu handa suslu bebek var orda istediğiniz cesit sus var ordaki diger magazalarda o kadar cesit yok giderseniz oraya ugrayin.bn ahşap isim panosu aldim ordan sevip sevip duruyorum 😇😇
Gunesimveben MuratZeynepDiner evet dışarda daha kalitesiz pijama tk. 100kusur lira demişlerdi orda hem en pamuklusu hemde xok begendim icime sindi 60 tl ye aldim
Minnosunannesi merveonl ben iki sefer gittim kendim ve bebeğim için eksiklerin hepsini ordan aldım diyebilirim . Bikaç bişeye ordayken internetten baktım daha uyguna geliyodu öyle almadım yoksa çoğu şey gayet uygun.
OglusumuBeklerken Ben susleri hastane çıkışını kendi lohusa takımımı cogu seyi havuzluhandan aldım baya uygundu😊 lohusa takimini 150tlye aldım pijama gecelik sabahlik olarak 3lu takim 20tl ye de terliklerimi aldım aynı dukkandan😇