Asiyenur_46 Yarın doktora gideceğim kızlar bebeğim 5+5 günlük bugün tam 40 günlük oldu ultrasonda görür muyuz yolksac kesesi ni lütfen bi şey söyleyin
Merve_kucuk Asiyenur_46 Ben adetim geçtikten 1 hafta sonra gittim bebeğimide gördük keseyide canım ☺ https://imgyukle.com/i/20190904-094825.R17bcb ilk ultrason kağıdım😍
Cigdemveminik Asiyenur_46 ilk gebeliğimde 5+5 de sadece kese görmüştük busefer 5+5 de bebeğide gördük yani bu durum değişebilir inşallah görürsünüz
Mericcm Asiyenur_46 aynı durumdayım geçen hafta keseyi gördük ama bebek başka bişey görmedik iki saat sonra diğer doktora gidicem inşallah görünür
Ask_H Asiyenur_46 haftaya daha net görürsün bebeği canım bu haftada keseyi görürsün bebek te oluşmuş olabilir bazılarında erken bazılarında geç oluşuyor
Nytheanna Bu tamamen bebeğin oluşumuyla ilgili görebilirsinizde henüz göremeyebilirsinizde biraz daha bekleyebilirsiniz eğer bebeği görürseniz allah kısmet ederse kalp atışlarınıda duyacaksınız
Asiyenur_46 Cigdemveminik inşallah canım ya eşim sınıra görecek o gitmeden duyarız inşallah hayırlı olsun sizin de bebeğiniz ❤
Asiyenur_46 Ask_H inşallah canım korkacak bisey yok o zaman keseyi 2 hafta önce görmüştük tek sağlıklı.olsun da 🙏🧿
Deebg Asiyenur_46 bebeği yavaş yavaş görebilirsin bence canım ama kalp atışları için erken daha bence bende 5+6 yım Cuma gittim bebeği gördük kalp atışları için haftaya çağırdı
Deletedmom0093 zbzbzbzb Üslubunuz ya da yazma tarzınız hamile bir anne için kırıcı olabilir. Gelişime göre değişen bir durum için bu kadar keskin yorumlar yapmayın lütfen. Mesela ben 4+4te keseyi gördüm demek ki çok da iyi bilmiyorsunuz.
Merbe61 Asiyenur_46 ben gormustum yolkmkesesını bırazdan gıdıyorum kalp atisi ıcın dua edın duyalım lekelenme lerim de var cok korkuyorum
Gzemarss Evet 5 hftalikken gorursun sanirim ustten gozukmese de vajinal kesin görülür ama 8.haftaya kdr kesin sabırlı olmalisin o zmn rht rht gorunur😊