Didem25 Arkadaşlar , serklaj olup da doğuma yakın dikişi alınan var mı nasıl oluyor , çok acı hissediyor musunuz, kaç haftalıkken alındı?
begrich Didem25 37. Haftada alındı canım. Çok korkuyordum ama çok çok hafif bi acı oldu. Dikiş alınınca Doğum hemen başlayacak diye de korkuyordum şuan 38+5 iz en ufak bi sancı Ağrı vs yok. Dikiş alınırken kendini kasma gerçekten ağrılı bir şey değil ve çok kısa sürüyor
Didem25 begrich muayenehanede alınıyormuş öyle mi? Benim daha çok vaktim var ama korkuyorum şimdiden 🤦♀️
begrich Didem25 benim Dr. um ameliyathanedeki çatalda aldı. Hiç korkmana gerek yok canım basit bir işlem.
Basaaak begrich bende serklajlıyım cok basit bı işlem olduğu söylenıyor hAyırlısı baklm . 30.haftya geldm