Mericcm Efulli karın ağrısı ve yorgunluk dışında birşey yok zaman geçmiyor canım. Senin nasıl gidiyor?
Prenses39 Efulli bende bugün gittim kalp atışı için. Bir de benim hiç kokulara karşı hassasiyetim yok sizinde öyle mi
Merbe61 7+1deyım bebegın kalp atisi ıcın gıdıyoruz ınsallah ıyı gecer kusma mıde bulantısı lekeler sıkayet gıbı olsun istemiyorum ama zor gecırıyor um ınsallah sorun sıkıntı yoktur cok streslı benım ıcın.
Efulli Merbe61 gönlünü ferah tut canım Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz bebeğini görürsün inşallah ❣️Bende Perşembe günü gidicem kalp atışına
Efulli Prenses39 Benim yolda giderken bile aldığım koku hassasiyeti mahvediyor ama kişiden kişiye değişiyor
Prenses39 Efulli kaç haftalıksın canım ne zaman başladı hassasiyetin benim tam 7 haftalık belki 8 de falan başlar ama şu anda rahatsız olmayınca tuhaf geliyor bana sanki herkes kokudan rahatsız oluyorda ben olmuyorum gibi
Efulli Prenses39 Benimkide 7+2 günlük canım daha yeni yeni başladı hassasiyetim ama benim bu aralar ayak üşümem çok var
Turkeli 6+5 iz bizde keseyi gördük ama bebeği ve kalp atışını duymadık 6+2 de.bu cumartesi tekrar gitmeyi düşünüyorum 7+2 de duyar mıyız ki
recetesiz24 Ben de 7+6 yım. 5.5 haftalıkken başladı bulantım ilaç kullanmaya da başladım ama bana mısın demiyor. Yine de çok şükür bebeğim varlığını hissettiriyor.