Mervezumra Buseeeee birsey olmaz ki sonucta uyku hali insanın elinde deil ya hep bir tarafa yatamiyoruz o kadar da dert etmeyin
_Kubra_ Buseeeee ben geçen biraz karnımın üzerine doğru yatmışım bir tekme yedim😂😂 düzeldim son haftalarda hamilelikle alakalı hiç birşeyi takmaz oldum sadece ne zaman doğacak bu çocukkkkkk😫
Emin_e Buseeeee ben de bazen sirt ustu bazen sağa ya da sola donerek uyuyorum surekli ayni sekilde yatmak mümkün degil zaten
2cocukluhayatadogru Ben de öyle ama sürekli sol tarafa yatmak mümkün değil ki ben de çok zorlanıyorum 😥😥
Buseeeee 2cocukluhayatadogru Ponciginannesi_ Sesem aynen artık herşeyden şüpheleniyorum ve sanırım bu pimpiriklilik annelik demekmiş :)
busra0101 Ben daha 19 un içindeyim ama yatarken sırt üstü daha rahat hissediyorum kendimi ama çok ağrıyor o zmaan sirtim. Mecbur kenarlara dönüyorum. Sürekli solda yatmak da mümkün degil zaten. Sırt ağrıları beni baya yoruyor
Sesem Bu pimpirikli hallerimi TLC deki hamile olduğumu bilmiyordum programını izleyince kenarda bıraktım 😀
Ponciginannesi_ Buseeeee evet ya benimde bu aralar psikolojim bozuk. Bebeğime iyi bskamayacam sanıyorum 🙄
Erdas_busra Buseeeee ben sırt üstüde yatıyorum yüz üstü yatıp da göbeğimi kenara çekiyorum. Her türlü yatıyorum bebek sorun etmiyorsa yat istediğin gibi
Gergianne Buseeeee kaç haftalık hamilesin bende öyleydim ama 28 den sorna istesemde sırt üstü yatamıyorum artık rahatsız ediyor.