ALeyna61
Normal doğumda makyaja pek karışmıyorlar ama özel hastanelerde.Devletin çoğunda sildiriyorlar,son anda sezaryene dönerse vs diye.
Çünkü sezaryen bir çeşit operasyon olduğu için hem hijyen olarak iyi değil,hem de genel anestezi vs gibi durumlarda göz etrafına jel vs sürebiliyorlar.O yüzden bir çok doktor izin vermez.En sağlıklı bilgili doktorunuza sorarak elde edersiniz.