Kızlar selam, son reglim 30 ekimdi. Bişey olsaydı artık testte pozitif görürdüm diye düşünüyorum. Bu sabah da tek çizgi maalesef. Reglimin de geleceği yok. En kısa zamanda doktora görünücem ama bu şekilde yaşayan arkadaşlarım nasıl bi yol izledi. Basına neler geldi, paylaşabilir misiniz 😊🌸