Papatyam2017 Merhaba, aynı durumdayız. Tiroidlerimin tamamı alındı. hamile kalmadan önce 1,41 olan TSH, 1 ay sonra 8,5 oldu. İlaç düzenlemesi tekrar yapıldı. Doktorumun bana dediği bebeğe bir zararı yok sonuçta hamileliğin sonuna kadar bu kadar yüksek TSH ile devam etmeyeceksin. Fark edildiği an ilaç ayarlaması yapıldı dedi. Sadece ayda 1 TSH kontrolü yaptırmayı unutma.