Aysegulum27_ kuzum her ay yumurtlama olucak diye birşey yok bu ay yumurtlama olduysa diğer ay olmayabilir bu normalmiş bende şubat ayında boş keseden kürtaj oldum adet kanamam 42. Gün oldu ve düzene girmesini bekledim istersen düzene girsin adetin zaten ondan sonra tekrar hamile kalman daha kolay olur kuzum yani canını sıkma Rabbim en hayırlısını en güzel günde nasip eder inşallah🙏