asyaa15 Neler yapıyorsunuz anne adayları. Hareketler başladımı göbekler çıktımı 😊 Ayrıntılı ultrasyon yaptırdınızmı ? Bseyler almaya başladınızmı. Cinsiyetler nedir 😊
Meltemkd asyaa15 Biz 18+1 olduk hala hareketleri net bir sekilde anlayamiyorum. Cinsiyetimiz belli oldu erkekmis 😇 henüz birseyler almaya baslamadik ama artik ufak ufak baslamayi dusunuyoruz.. Siz hissettiniz mi hareketlerini yada hissettiyseniz ne zaman hissettiniz?
Merve_kucuk asyaa15 Evet hareketlerini hissediyorum 16. haftadan itibaren ☺ Göbüşüm çok çıkmadı 🙂Detaylı ultrason için 20 aralığa randevu aldım. 18+6 günlüğüz oğlumla. Henüz alış-verişe başlamadık 😊
mavera asyaa15 hareketlerini zaman zaman hissediyorum göbüş artık belli, ayrıntılı ultrason için de araştırıyorum şu an 19 haftalığım 22 de yaptırıcam.birkaç zıbın, hattan çıkışı aldım sadece 😊😍
Kupik asyaa15 18+2 haftalığım bebeğinin gelişimi bir hafta önden gidiyor çok şükür hareketlerini çok güzel hissediyorum güzel tekme atıyor cinsiyeti erkek doktorumuz ultrosanda çok iyi baktı ve ayrıntılı ultrasona girmeme hiç gerek yok dedi allah razı olsun çok memnunum kendilerinden alışverişe henüz başlamadım göbeğinde güzel cıktı 5 haftada 5 kilo almışım dışardan gören aaa hamile diye anlayabiliyor mutluluğuda ayrı güzel bir duygu 😂🤰
asyaa15 Meltemkd ben 15 den beri hissediyorum cnkü hala aynı hareketler özellikle yemek yedigimde güldüğümde ve biriyle sohbet ederken kıpırdıyor 😊 cogu degildir bagırsakdır dediler ama bnce o yani hep aynı yerde suan 19 haftadayız😊 avcunun içine bi kelebek aldıgında çırpınırken kanatlarnın vurdugu gibi pıtır pıtır bikaç kez vuruyor duruyor 😊😇yakında hissedirsin inşallah bizimdr erkek 😊 bende dhaa bsey almadım annemelr basladılar ben daha 24 de falan baslamayı düşünüyorum 😊
YBsyn Bızde 19+5 haftalık olduk😇 hareketler cok net deıl ufak tefek bıseyler hıssedıyorm ama anlamlandıramadım😊 göbek cıkmıyo cok herkes oylemı merak edıyorum bende 🙈 dısarıdan hamıle gıbı degılım, cıplakken bakınca bıraz gobek var .
asyaa15 Merve_kucuk 😊 bu haftaların geneli erkek nisan sonu mayıs basları erkek bebekleri 😊 hayırlısıyla inşallah
Meltemkd asyaa15 canım o mesajı yazalı iki gün olmuş ama ben o mesajı yazdığım günün akşamında hissettim ilk hareketini daha önce fark edemiyordum muhtemelen :) pıt pıt minik hareketler yapıyor sonra duruyor :) 2 gündür ara ara hissetmeye devam ediyorum :) çok güzel bir hismiş...
Gokce_ 18+5 bazen minik minik kıpırtılarını hissediyorum 🥰 21. Hafta için ayrıntılı randevumuzu aldık inşallah ❣️
Gamzegrgl 18+3 üz yeni yeni hareketlerini pıt pıt hissediyorum kızımın 🧚♀️ 20.haftayı bekliyorum detaylı ultrason için 40 dk falan sürüyormuş onu o sürede görecek olmak beni çok heyecanlandırıyor.😍 24 ten sonra falan almaya başlarım 30-32.haftada hastane çantamı falan bitirmeyi planlıyorum. 🤗