Znmth ben ilk 34. Haftamda girdim cnm hiçbir sorun yoktu üçgün sonra hafif sancılarım oldu tekrar girdim doğum sancıları dedi doktor yatırdı hastanede, şuan 35+3 hala aynı sancılarım devam ediyo durdurmak için ilaç kullanıyorum artık doğum yaklaşıyo senin içinde mecbur deilsen çalışma bence cnm nekadar yorgunluk olursa erken doğum riski artıyormuş ıstırahat ertelemek için iyi bir çözüm 36. Haftadan önce doğum riskli diyor doktorum tutabildiğimiz kadar tutmamız gerek diyor