Gokce_ Kızlar iki gün önce bebeğimin hareketini ilk defa o kadar belirgin bir şekilde hissettim çok şükür ama çok kısa bir şekilde 🙏🏻 18+5 im şuan ama o günden beri hiç bişey yok normal mi böyle olması ne kadar zaman sonra düzene giriyor ?
GulinMert Gokce_ yeni hissetmeye basladiysaniz normal. Bazen bağırsak hareketimi bebek mi karışıyor o zamanlarda. Her gün daha farklı oluyor hareketler. Bazen daha az bazen daha çok. Endiselenmeyin Sağ salim sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin Allah
gzmuygn Gokce_ Pıt pıt bir şeyler oluyor sanki kayıyorda ama çok kısa süreli oluyor.Farklı bir kıpırtı bende hiç hissetmemiştim daha önce bu pıt pıt ları 17+1 im
Saresidra Ben 31 haftalık hamileyim yeni düzene girdi meuvesuyu süt çikolata tarzı şeyler yiyip uzan hareketlerini hissedersin
Ppinarr Saresidra daha önce düzenli hareket ediyor muydu sizinki ? 27 haftalığım ben hiç düzenli değil günde bir kez ya da iki kez oynadığı anca oluyor da ne zaman düzene giriyor onu merak ediyorum
Gokce_ GulinMert hep heraketlerini bağırsak hareketidir diye düşünüyordum minik kıpırtıları ama o an çok başkaydı elim karnımdaydı ve resmen kaydığını ve vurduğunu hissettim elimin altından o kadar güzeldi ki😍 şimdi hep bekliyorum yine olsun diye
Gokce_ gzmuygn aynen benimde öyle çok güzel bir his 🥰 Allah ım isteyen herkese nasip etsin inşallah ❣️
Saresidra Hayır düzenli deildi bu benim 2. Gebeliğin ilk gebeligimde hergun hareket ederdi kızım ama bu gebeligimde oğlumun hareketleri 27. Jafta da falan düzene girdi