Azra Ben dun aksam hamilelik testi yaptim ama tek cizgi cikti , bu sabah baktik cift cizgi cok az beli oluyor ve ikinci cizgi cok kenarda cikti , varmi yok mu lutfen yardim edin , kafami karistiran cok kenarda cikti ikinci cizgi
Bhrygz Azra canım genelde silik olan çizgiler pozitife yorulur fakat herzaman geçerli olmayabiliyor bu.Benim gebeliğim bu şekilde olmuştu çok silik ve saatler sonra belli olduğu için gebelik yok diye yormuştum fakat varmış.Sana tavsiyem bir hastahanenin acil bölümüne başvurarak kanda gebelik baktırman.Umarım güzel haberler alırsın
Zera_ER Azra bnce bitane daha yap predictor early al erken gebeliği bile gösteriyo silik çizgi ile 😊 Yada kan testi yaptır kesin sonuç 45 dkkada sölüolar ☺
Cans Azra 30 dk dan sonra çıkan sonuçları dikkate almamak gerekir . Heyecanlandım ben de şimdi ☺ Acile gidip bi kan mı verseniz ? 🙈
Azra Bhrygz Insallahh vardir canim yarin tekrar test yapicam , kafam cok karisik kenarda cikmasi kafami karistirdi
Zera_ER Azra kan testiyle kafandaki bütün sorular cevabına ulaşabilir canım❤ Ve inş gönlünden ne geçiyosa o olur❤
Azra Cans 😊 Yarin sabah idrar testi tekrarliycam canim kanda belki gidip veririm bilmiyorum cok heycanliyim ama hayal kirikliginada ugramaktan cok korkuyorum
Azra Zera_ER Cans Birhamis Heather alewer06 Cevaplariniz icin tesekur ederim kizlar insallah vardir yarin sabah terar yapicam size aber veririm 😊
Birhamis 7,8 kere test yapmışlıgım var öncesinde hiç birisinde böyle bişeyle karşılaşmadım hep bembeyazdı minnacıkk bir silik bile cıkmıyodu negatif olanlarda 😊 hani ümitlendirmiyim diyorum ama olmasa kenarda köşede bile cıkmazdı diye dusunuyorumm inşallah vardır 😍
Yusufaras Azra benimde ilk yaptigimda yoktu sonra ben tekrar 2 saat sonra baktığımda belli belirsiz bir çizgi vardi ve kan testi yaptirdim emin olamayıp bence bir kan testi yaptir kan kesin sonuc
Brcsmh Azra kaç günlük gecikmen vardı canım yada daha günün var mı bende daha bu ay hamile olduğumu öğrendim günümden önce
Brcsmh Azra ben adetime iki gün kala yaptım canım. 10 günün varsa testte yanlışlık olabilir. Biraz daha bekle bence.
AycanFb Azra canım bana da bir kere öyle oldu yaptım tek çizgi sonra kenara bıraktım ertesi gün baktığımda çift çizgiydi ama maalesef gebelik yoktu bazı testler durdukları yerde bu şekilde olabiliyor ama sen yine de bir kan testi yaptır ☺