3 gun once doktora gittim doktor 13 mm bi yumurtan oldugunu dikkat etmemi syledi ve 10 mg duphaston verdi asıri sekilde bel ve kasik agrim var surekli terliyorum midem cok bulanyo ve akintim basladi bu sabah sizce hamilelk olablrmi lutfen yardim edin 20 yasindaym hic bi bilgimde yok acikcasi bel agrisi icin ne yapabilirm dayanilmaz bi agri cunku 😯😯