Zehesila41 canım benim de sag aşırı derecede ağrılı ve uyusma var. Sol daha hafif sekilde. Ama sag elim gece uykumdan uyandiriyor. Ağrısı ayrı, uyusma ayrı, uykumu kaciran cinsten yani, karpal tünel sendromu deniliyor. Nörolojiye gittim sinir testi yaptırdı, şükür sinirlerde bisey cikmadi, dogumdan sonra geçer ins. Umudum o yönde. 34.haftadayim buarada.