Hamilelik çok güzel bir duygu. Allah olmayan herkese evlat nasip etsin..
Ama fiziksel zorluğu geçtim, psikolojik olarak artık takıntı hali başladı 😔
İlk aylar düşük yapar mıyım, sonrası ya karnımda ölürse, haraket başlayınca sürekli takip etme durumu, bir saat haraket etmezse ne var ne yok yiyip yatıp haraket etmesini beklemek 😔 Kış günü göbeğimi açıp açıp onu hissetmeye çalışmak...
Her doktor kontrolünde yüreği ağzında sıra beklemek...
bir de benim gibi riskli durumu olanlar için daha zor 😔
Kesinlikle şikayetçi değilim ama evladım sağlıkla gelsin istiyorum o nice sonra gelen bir bebek benim mucizem 😔
Psikolojik olarak çok kötüyüm, Allah hepimize sağlıklı doğumlar versin 😔