Kizlar 22. Haftamdayim dun detayli ultrasona girdim doktor kalpte bi parlaklik oldugunu onun da down sendromu riskini 1 kat arttirdigini istersem amniyosentez yapabileceklerini soyledi. Yaptirmak istemedim ama dunden beri cok kotuyum cok panik oldum. Kendi doktoruma gittigimde bence saglikli bi bebek parlaklik kapakciklarla ilgili olabilir diyip cocuk kardiyologuna yonlendirdi ona daha gitmedim. Var mi boyle bisey basina gelen ? Bu arada sadece 2li tarama yaptirmistim onda da risk dusuk cikmisti.