Busrhazal20 şiddetli baş ağrısı hafife alınacak bir şey değil burdaki kimseyi dinlemeyin ve hastaneye gidin. Zira bende baş ağrısıyla gittiğim hastanede o baş ağrısının tetiklemiş olduğu kafayla epilepsi nöbeti geçirdim daha önce epilepsinin esi nedir bilmezken baş ağrım yüzünden böyle bir şey yaşadım ve nöbet geçirdiğim için beni o nöbet halimdeyken batıltıp sezaryene almışlar