İyi geceler kızlar biliyorum bi çoğunuz bana kızacak ama bende yaptığım şeyden hiç ama hiç hoşnut deilim miniğimi asla zehirlemek istemiyorum ama...6+2haftalık gebeyim ve günde 1paketten fazla sigara içerken gebeliğimi öğrenir öğrenmez sadece 1-2tane içmeye başladım ilk öğrendiğimde eşimden bi kaç kez çekerek denedim ama olmadı sonra günde 2 taneye çıktı yine de çok korkuyorum bişey olur diye lanet b kez vücuda girince atamıyorsun aranızda benim gibi olan veya sorun yaşayan var mı ? Lütfen yardımmm