Cemredeniz1907 haklısın cok iyi anlıyorum seni bende uykuya zor dalıyordm yatılmıyor nefes darlıgıyla ilaçsız buhar fizyolojik serumla soguk buhar yapsak bırazda olsa rahatlatrdı ama sen doktora danıs bi yine sor istersen danısmadan bir şey kullanma göğüs hastalıklarnn ilacı genelde gebelerin kullanabılecegı ilaç grubunn içinde olmadıgı için doktorlar cok zor durumda olanlara verıyorlar muhtemeln sana da bu yuzdn vermedi ama fızyolojik serum ilaç değil tuzlu su deniz suyu belki duymussndur bunnla da buhar yapılıyor doktoruna bi danış bunu ne dıyecek bakalım