Nnur93 Kızlar aslında iki isim arasında gidip geliyoruz. “Melisa ya da Elif bade” ama başka isim önerilerine de ihtiyacım var.. sizce???
TwinsmomDA Nnur93 Elif bade çok hoş olmuş Melisa’ya göre. Ben kızların ismini Defne ve Azra koycam insallah ❤️
hohomoromu Nnur93 Mavi Deniz , Mina , İnci , Derin 😊 ben yeni çıkan isimleri pek sevmediğim için eskide kaldım 😅