27+0 olduk tahmini 10 mart ama sezeryan diye sanırım şubat sonu mart başı olur 🌸 Tam 10 kg aldım bunun 990 gramı bebek 😂 çatlağım henüz oluşmadı her gün frei öl ve doğal yağlar (zeytinyağı, kantaron yağı, üzüm çekirdeği yağı, çörekotu yağı ve badem yağı karışımı) kullanıyorum. Kızımın kıyafetleri bakım malzemeleri vs hazır, örgülerini de ördü annem. Kıyafetlerini genelde h&m'den aldım. Antalya'dayız diye 0-3 ay uzun kollu aldım ama gerisini almadım onu doğduktan sonra alırız diyoruz bakalım. Tayinciyiz diye oda da yapmıyoruz hatta eşyalarını bile şifonyere koydum ama anne yanı beşik alacağız e-bebekten. Günlük hareketlerimde çok şükür hamile olduğumu bile unutuyorum hiç kısıtlanmadım. Haftada 5-6 gün en az 1.5-2 saat yürüyorum bir bahaneyle ☺️ bu aralar ayak geliş olduğu için tekmeleri yerinden çıkacakmış gibi sadece o zorluyor ☺️