Karacaesra11 bende de olmuştu hatta yerleşme kanaması sanıp baya heveslenmiştim o dönem hamileyim diye ama 2 gün pembe su gibi bir kıvamda devam ettikten sonra 3. Gün regl olmuştum. Çikolata kistten ve diğer kistlerden kaynaklanmış olabileceğini söylemişti doktor. Hakkınızda hayırlısı olsun sizin için, geçmiş olsun 🌸