Nermin_aliyeva 22 gun kaldi hayirlisiyla, biran once dogum baslasin istiyorum hamilelikde yoruyormus insani hani😂 ama korku yok simdilik, aci illa ki olacak psikolojini hazirla bnce, ama dogumun normal bi sey oldugunu, kadinin fitratinda oldugunu ve o bebegin bi sekilde yolunu bulacagi bil, dua et🙂🙂 baska ne gelir elden😂