Cansu_bbk1 Epidural normal dogumu önerenler veya önermeyen yorum yazabilirlermi son 5 haftam nasıl dogum yapacagıma karar veremiyorum 😏
Gizemabc Cansu_bbk1 arkadaşım 3 hafta önce normal doğum yaptı. 6 cm açılana kadar öldüm bittim mahvoldum dedi 6cmden sonra epidural takmışlar 6cmden 8cme nasıl açıldım hiç hissetmedim, Allah epidurali bulandan razı olsun demişti😅 o baya önermişti yani
Elvan88 Cansu_bbk1 28 saat sancı çektikten sonra açılmam olmadı 2 3 cm de kaldı en son epidural yapıldı ve yarım saatte açılmam 7 cm oldu ve doğurdum tek sorun ıkınma olmuyor beni iki doktor doğurttu ama tavsiye ederim 👍🏻
Guguk Cansu_bbk1 niye siz veriyorsunuz ki kararı. Yani siz verinde buradakilerle değil doktorunuzla birlikte kararı verin. En doğru olasılıkları o söyler size. Kimi der epidural iyi kimi der kötü burda herkes farklı
zorkadin53 Cansu_bbk1 5 gün önce epiduralli normal doğum yaptım dünyanın en en mükemmel şeyi bence onu bulanın anası babası nur içinde yatsın 😂😂
Mineyzc16 Cansu_bbk1 benim epiduralimi sunı sancıya dayanamadım erken takın demiştim taktılar özel de yapmıştım doğumu
Sweetblonde88 Cansu_bbk1 çok konforlu oldugunu söyleyenler var fakat belli bir acılma olmadan takmıyorlarmış. Sancı olmadıgı için açılması ilerlemeyen ve epizyo yapılmak zorunda kalan hasta çok. Doktorunuzla karar verin. Hayırlı dogumunuz olsun
zelis63 Cansu_bbk1 bugun doktoruma danştım bende bana dedi canına eziyet etme vur rahat doğumunu yap dedi ve ek olarak 3 doğum yapmıs doktorum ilkinde vurmamıs son 2 de vuruldum çok çok rahattı dedi bende vurulcam 🤗
Cansu_bbk1 zelis63 sonradan çok bel agrısı ve baş agrısı yapıyormuş diye duydum bnde oyuzden kararsızım