Mihranyesim Kizlar bugun tetenoz asisinin ilk dozunu oldum ama unutup dusa girdim yan etkisi olur mu acaba
neviinn Mihranyesim bende bugün ikinci dozunu oldum ve duşa girdim Bilmeden yanlış mı yaptım acaba şurda bekliyim 😳😳
elfkahramann Mihranyesim bende oldum bikaç gün önce buz jeli koydum bi yarım saat bide gece yatarken yaptım ağrı sızı şişme hiçbişey olmadı çok şükür
Sirius223 Mihranyesim ben bunu özellikle asi olurken sormuştum. Hemşire hanım hiç bir sorun teşkil etmeyeceğini söylemişti.
Bilgeninannesi Aşıdan sonra bölgeye sıcak suyun değmemesi gerekir. İltihap gibi bir şey görürseniz mutlaka sağlık ocağına gidin.
Grhn Mihranyesim korkmana gerek yok canım hemşirem bana bir sorun olmaz duş alabilirsin demişdi tabi bi yan etki görürsen doktoruna sor
AHtc Ben iki dozda da aynı gün duş almıştım ikisindede hiç birşey olmadı korkma arkadaşım ağrı sızı kas ağrısı gibi normal yani geçmiş olsun