Aptamil bazı bebekleri çok kabız yapıyor. Mamalarım hepsi genel olarak şekerli. Ama aptamil meme reddi yapıyor doğru. İlk bebeğime mama vermedim hep emzirdim ama zor oluyor bana. Bu yüzden ikinciye golden coat alacağım. Keçi sütlü. Hemde içeriği diğerlerine göre biraz daha temiz .