Ben kullanmistim mantar enfeksiyonu gecirince verdi kac gunde gecti tam hatirlamiyorum yaninda fitil ve hapta vermisti 4-5 gunde tamamen bitti. Kremde rahatlatir altina eski atlet parcasi koyarsan iyi olur yumusak tutar ovma yapmaz camasirin dikisleri gibi o donem hassas oluyor çünkü ben o sekilde rahat atlattim