26 haftalık hamileyim ilk hamileligimi ogrendigimde 11di simdi 8.8 e düştü son bir aydir hapi günde iki tane aliyorum ama durum bu boyle sorun yaşıyan var mi doktorum çok büyük sorun olarak görmüyor duzelir diyor. Ama sağlık ocagindaki hemşire igne kullanmalisim dogumun sıkıntılı olur diyekorkutuyor