Arkadaşlar bugün Doktor Kontrollüm vardı çok şükür 36 haftalık olduk Doktor bir sıkıntı görmedi çok şükür nst de az sancım çıktı sadece oda normal zaten artık benim sorum şu bizim gibi olan var mı
Baş çevresi 3 haftaya yakın önde
Karın çevresi 2 hafta önde
Ama boy 2 hafta geride 😒🤦
Varmı bizim gibi boyu kısa olan ?