Ah cAğnımmm sen şansşısın ben haftada en az 3: kere yasıyorum bunu hemde gebelgımın 5. Haftasından itibaren . Benımkını sadece bızdolabından kafama lıkır lıkır diktiğim süt işe yaryor bardağa koymaya bıle fırsatım olmyo 😔 bu mıgde yanmasıda gercekten tamamen yedigimiz meyvelerden ve ıctıgımız seylerden olyo hiç yanma olsun ıstemyorsan tamamen sağlıklı beslenmen lazım ama onuda kim yapar ben sabah cay ıcmessem güne mutsuz başlyorum :) geçmiş olsun