Mrv1234 bende yaa adete 3 gün kala hamile kaldım😂 olmaz dedigim şeyin olası tuttu Rabbimin hikmeti iste benim de oğlum 20 aylık ve bende 8 haftalık hamileyim🤷♀️ cok zor bi hamilelik geçirdim oğlumda bunda da zor olcak gibi duruyor daha baştan belli düşük tehlikem vardı kanamam bitti fakat agrım var ve en son 6 haftalık gittim kese var bebek yoktu bakalım yarin gidicem herşeyin hayırlısı 🤲