İlk 3 ay olan düşükler sizden kaynaklı olmuyor ki çocuk dayanıksız olduğu için oluyor, ayrıca evet anne olduğumuz kadar kadınız da canım da isteyebilir kocamı da mutlu etmek isteyebilirim hamileyim diye kutsal bi fanusa girip rahibelik oynamaya gerek yok eskisi gibi takiliyoruz bi sorun da olmuyor çok şükür. Ayrıca erkekler çocuk doğana kadar baba olduklarını tam idrak edemiyorlar, sizon hormonal degisikliklerinizi duygularınızı da anlamayabiliyorlar, üzgünüm ama aldatmalarin çoğu hamilelik ve lohusalık döneminde oluyor, tamam anayiz kutsaliz da kendinizi göklere çıkarıp kocanızı unutmayın