P_i_n_a_r_90 Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim az kaldi ve ben hala korse alamadim. E bebekte de owli korse gordum, ınstegramda da yamuna var melek butik de lohusa korse var. Kafam cok karıştı ve hangisi daha iyi bilemiyorum.Sizler nerelerden aldınız neyden memnun kaldınız?
Evinanne P_i_n_a_r_90 aynı bende öyle 37 haftalık oldum hala alamadım daha önce hiç kullanmadım hangisi faydalı olur bilemiyorum kafam çok karışık🙄
Gizoo P_i_n_a_r_90 merhaba owli korse almıştım arkasındaki teller resmen bel ağrısı yapıyor ancak gece veya uzandığım zamanlar kullanabildim. 26 günlük anneyim bu arada o korseyi toplam 15 gün takabildim emzirirken otururken belde sızı şeklinde ağrı yapıyor o olmasa sarması sıkması güzel.
Beyza01 Canım ben embakorseden aldım daha bıgün geldi doğumdan sonra kullanıcam inşallah fiyatları diğerlerine göre uygun istersen o sayfayada bak
dolcevita Ben yamuna almayı düşünüyorum diğer korseler %100 lateks olmadığı için pek işe yaramıyor diyorlar, kullanıcı yorumlarına bakınca pek olumlu şeyler de okumadım. Yamuna 6 balenli olduğu için sırt ağrısını da önlüyormuş, alınca göreceğim bakalım.
Nuur2001 Bende almadım henüz ama duyduğum kadarıyla seseryan olduktan 1 hafta sonea korseyi zaten takamıyormuşuz bize de o korse ilk 1 hafta lazımmış normal doğumdan sonra hemen kullanabilirmişiz
dolcevita Nuur2001 doktorum ertesi gün takabilirsin zaten dikişler aşağıda oluyor korse engel olmaz, ertesi gün takmaya başlarsan çabucak toparlanırsın sarkman olmaz dedi.
hunilimom Gizemabc sezeryan doğum da yaklaşık 15 20.gün sonra dikişleriniz durumuna göre korse kullaniyorusnuz ama normal doğumda hemen takılıyor korse
dolcevita Nuur2001 her gün bir şey değişiyor tabi, şimdi doğum yapar yapmaz takmaya izin veriyorlar demek ki🤷♀️