Arkadaşlar dün kasılmalarım can yakıcı hale geldiği için acile gittik nstye bağlandım alttan muayene oldum velhasıl bebeğimin karın bölgesini ufak ölçtüler bunun anlamını bilen varmı Bi risk yok dediler yatış istediler ama psikolojim bozuldu yatmak istemedim imza atıp eve geldim polikliniğe gel dediler bu zamana kadar normal ölçülenn değer nasıl olur geri olur aklım almıyor yaşayan varmı böyle bişeyi