Merhaba arkadaşlar. Doğuma on günüm var ve aşırı grip oldum yataktan kalkamıyorum napmam lazım bebeğim gelince bende de kaparsa hastalık kötü olur. Doktora gittimm kbb uzmanına. Oda sadece burun spreyi verdiii. Başkada birşey demedi. Neler yapmalıyım geçmesi için