EbruIrmakAhmet bilmez miyim ben neler çektim bu hastalıktan. Yemek yemeye bile korkar olmuştum. Bebeklerimiz için güçlü olmak zorundayız. Ama bu gerçekten insani zorlayan bir durum ve riske atılacak bisey değil. Zaten doğum sonrası lohusalik psikolojisi bi yana bide bu hastalıkla uğraşmak gerçekten insanı mahveder
Mervezumra cok haklisiniz bende o yuzdrn bu postu açtım bu durumu yasayanlardan dinelemek için