Masmavi Her iki Ağrı da normal diye biliyorum ben de de rahimde bir ağrı vardı alttan kontrol etmek zorunda kaldı doktorum. Ama sıkıntı göremedi. Şimdi de reflü ile başım dertte , bi yandan çalışıyorum 😔 yakında bebişin gelmesi ile tüm bunlar ikimiz için de bitecek:)