busra0101 Ben 19 un içindeyim ama kalbim çok kötü atıyor ve nefes darlığı oluyor geçer mi aceba. Gece gündüz boyle
Ecemismomy Arzu61 37+5im bayadır aynı sorunu yaşıyorum derin derin nefes almaya çalışıyorum doktorumda normal olduğunu söyledi
Deletedmom0078 Arzu61 hmm bende nefes darlıgı çarpıntı yaşıyordum doktorum kanımla alakalı olacagını söyledi kan değerleirm de yerindeydi bir kardolojiye git demişti