Baharemre valla bende aylardır bir odada yatıyorum. Duvarlar bana ben duvarlara bakıyorum. Daha 25 haftaligiz. Sürekli ağlamaklı, melankolik bir haldeyim, hiç bi seyden zevk alamıyorum. Hamileligim riskli. Kanama yaşıyorum. Yanımda kimsem yok, esim gecenin bi vakti geliyor. Hiç bişey yapamıyorum. Bebeğim iyi olsun kafi diyorum. Bazen kendimi tükenmiş gibi hissediyorum. Gerçekten zor. Rabbim zor durumda olan herkese yardım etsin.