Babbyyyy1 Kızlar 12. Haftada özel hastanede bir doktora gittim fakat kolunu bacağını hiçbir şekilde göstermedi doktorumuz size o haftalarda anlatıyor muydu doktorunuz
duygusm Babbyyyy1 Evet, hatta çok net bebek silüeti fotomuz var, burnu bile belli 😊 ama doktorlar bize ayrıca gösteriyor ve anlatıyor, kendi anlayacağı şekilde bakıp geçerse bizim pek bir şey anlamamız mümkün olmayabilir. Belki öyle bakmıştır.
Merryy Babbyyyy1 benimki 12. Haftada gittiğimde kendini yukarı doğru atıyordu canım kolları falan oynuyordu çok şaşırmıştım görünce hatta ☺️
Kubuuu1 Babbyyyy1 ilk iki kontrole farklı doktora gitmiştim hiç anlatmiyoedu doktorumu değiştirdiğinde anladım öyle yapması gerektiğini bak burası midesi burası başı kolu gibi açıklıyor açıklaması lazım normalde
Mrv1234 Ben 9 haftamda doktorum demisti kollari ve bacaklari olusmaya baslamis diye bu ikinci hamileligim birinci hamileligimdede doktorum gosteriyodu bu hamileligimdede anlatmisdi sadece soyledi yani olusmaya baslamis vs diye. Ama sikma canini bi sikinti olsa soylerdi doktorun bidahaki kontrolunde hersey biraz daha belli olur