Aysegl_ Eslifdenizc Rabbimin dedigi olur üzülsek dahi :) Allah büyük bakalim dualarinizi eksik etmeyin bu yazimi gören bütün arkadaslarim dualariniza benide katin Allah rizasi icin ❤
SibelGozen MineKadir ben 6ay kullandım zaten en fazla o kadar kullanılıyo 🙄 ama hiç işe yaramamıştı kist vardı bende çatlama olmuyodu ameliyat oldum sonraki ay hamile kaldım pkoluydum
Tgcycl MineKadir iğne vurulduktan 36 saatsonra ilişki önerdi doktor sonrası günaşırı değerlendirme ben de vuruldum suan 8.gun 5 gün sonra adet olmam lazım o gün test yapicam
Aysegul33 MineKadir Bende sonuc alanlardanim canim 😍 o igneyi bile sakliyorm insallah sizinde tutacaktir Benim 2. Ignede tuttu ilkide işimden dolayi biraz stresli bi donemdi ben o yuzden olmadigini dusunuyorm ama 2. Sinde 2 doz femara hap kullandim yumurtanmm cok buyumusdu sonra igneyi yaptik vee cok sakin gecirdim o ayi ama uzuluyordm buda mi tutmicak acaba diyee vee tuttuu cok sukurr simdi 16 haftaligizz 😍😍
MineKadir Aysegul33 ins guzel sonuçlar aliriz ya 🤲allahım duy sesinizi ne olur.bide ben bugün catlatma ignesi yaptırdım ama dün ve bugün kasık agrim ve göğüs agrim oluyo nedense anlamadim ya
Blackkcat MineKadir bende klomen tedavi başladım ama çatlatma iğnesi vurulamadım,geç kalmışız yumurta 11.gün 25mm olmuş,sizin ne kadar büyüklükteyken ipneyi vuruldunuz,çok hamile kalan var bu tedaviyle inşallah biride siz olursunuz
Aysegul33 Blackkcat 22 mm diye hatirliyorm sag tarafta tek kocaman bi yumurtam olmusdu canm yumurta 😍😂😂
Blackkcat Aysegul33 benimkine göre küçükmüş☺️Benimki çok hızlı büyüdü hatta sabah usgde 25.3 tü,o gün başka doktora gittim 25.8mm çıktı,doktor iğne vurursak birden daha hızlı büyür dedi,kendi çatlarmış ya da kist olup reglide atarsın dedi😢bu aydan umudum yok
Aysegul33 Blackkcat yaa iliskiye gir canim hemen kacirma koca yumurtayi 😊 olur o umudunu kaybetme hapla mi buyudu bu kadar
Blackkcat Aysegul33 evet kuzum klomenle çok büyüdü,çok büyüyüncede sıkıntımılabiliyormuş malesef,hergünÜ değerlendirdik zaten 1haftadır boş geçmedik 1gün hariç🙈bata 13kaldı beklemedeyim artık,bugün boş yarında deneriz yine,bakalım artık