mermeral Arkadaşlar geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu için doktor largopen diye bir antibiyotik verdi. Nedense tereddütte kaldım. Var mı aranızda kullananlar?
Zemine11 mermeral canım geçmiş olsun gebelik kategorisi B olan bi ilaç yani kar zarar hesabı yapar doktor bu ilacı kullanmasan da zararı ne kadar olur diye demek ki gerek görmüş ki vermiş kullanmasan iyi ama yapabileceğin başka bir şeyde yok şu an
Hkmt mermeral bende dişim icin kullandim canim onceki gebeligimdede bundada gonul rahatligiyla kullanabilirsin
Pilatescadisi mermeral bende çok yoğun idrar yolu enfeksiyonu vardı ilk üç ay bekledim bol su içtim falan geçmedi en son idrarımda yanma ağrı ve kan olunca doktorum yazdı. Kullanmazsan bebeğe enfeksiyon gider ki bu daha zararlı Allah korusun erken Doğuma kadar gidiyormuş. Ben kullandım bitmek üzere şikayetlerim geçti bebeğim de iyi şükür. Haftaya cinsiyetini öğrenicez
Masal-90 Ben de kullandim 2 kez... su an 21 haftalik oldu, doktorunuza guvenmek en dogrusu onlar zararli olan bir antibiyotik çeşidini yazmaz diye düşünüyorum . Ayrıca enfeksiyon da bebek için zararli