Kubra0654 Gatada doğum yapan anlatabilirmi acaba memnun kaldnzmı ve Gata da cinsiyet söylüyorlarmı acaba
Mervem1 Kubra0654 ben oraya gidiyorum sürekli hatta yarn cinsiyet ve tarama testine giricez allah izin verirse gayet iyi cok memnunum doktorumda tanıdık zaten ayrıca bende orda doğmuşum 😂
Yrnkrm Kubra0654 benim arkadaşım orda doğum yaptı kızı mahvettiler. Normal doğuma uygun olmadığı halde normal doğum yaptırmışlar ve arkadaşımın hem rahmi hem makatı yırtıldı 2 yerdende tekrar ameliyat oldu suan dava açmaya hazırlanıyor
Mervem1 Kubra0654 emine ama randevuda cıkmıyor oraya gittignzde sorun onlar size yönlendirir . Tanıdıgm oldugu için yardmcı oluyor 16+5 görünüyor bebek .. oglum olucagnı ögrendim bgn 😂