Busraasafekinci Merhaba kızlar, aklıma takılan bir durum var. İki doktora gittim biri bebek 13 haftalık diyorken diğeri 13 hafta 6 günlük diyor. Son adet tarihine göre de 12 +5. Bu karışıklık neyden kaynaklanıyor?
Bsecill Busraasafekinci gebelik başında olabiliyor usgler farklı ölçebiliyor benim 8 haftalık diye beklediğim zaman 10 hafta demişti doktor 2 hafta önce geldiğimde 6 demiştiniz dedim bebek küçükken böyle farklılıklar olabiliyor demişti som adetinize göre hesaplamak en doğrusu
Nilll Busraasafekinci bunun gibi bir post daha açılmıştı. Ben hem ozele hem de devletteki doktora gidiyorum ve aralarında 4 gün fark oluyor. O da sanırım cihazdan kaynaklaniyor
Busraasafekinci Gizemabc hayır tabiki. Doktor günü söyleyince bende uygulamadan ayarlayıp takip ediyorum. Birinin söylemine göre 13 olacağı gün diğer doktor 13+6 diyor
Gizemabc Busraasafekinci bebeğin gelişiminin önde veya geride olmasına göre usgde görünen haftanız farklı çıkabilir. Bebeğin gelişimi de usgde usgye farklı ölçülebiliyor, kilosu boyu, baş çevresi vb. Haftaların uyuşmamasının sebebi budur