Handenur34 Kızlar 33+4 deyim.. Bu akşam üzeri ense ağrım başladı tansyonum 16,10 çıktı. Bi ara düşmüştü şuan yine çıkmaya başladı. Ne yapmam lazım. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda :(
Eceveannesi Handenur34 cnm ben 38hftalikkken senin gibi oldu ense ve baş ağrısı aniden burnum kanadı ve tansiyon ölçtür 16 senin gibi gebelik zehirlenmesi geçirdim ve tansiyon düşmesi gerek acil doktora git idrar tahlili yaparlar idrarda protein cikdi bnm hem sana hem bebeğe çok zararlı
Eceveannesi Handenur34 hemen doktara git çok kötü bişey tansyon ki büyük ihtimal gebelik zehirlenmesi olabilir
Gamzenur60 Yuksek tansiyondan preeklempsi yani gebelik zehirlenmesi olmuş ve ölümden donmuş biri olarak acilen hastaneye gitmeni öneriyorum. Herşeyi bırak hastaneye koş.
hunilimom Handenur34 hemen hastaneye canım hiç bekleme çok riskli serum takarlar bebeğe baksınlar tansiyonun bebeğe zararı cokn