Zynpogz Ozlemkurttt bence iyi . Tabi bebekten bebege fark.ediyo canim kimisi bu haftalarda daha kilolu oluyo kimisi kimime gore daha zayif oluyo . Saglikli olsunda gerisi onemli deil canim 🤗
Ozlemkurttt Zynpogz tabi kuzum orası öle de geçen kendi doktorum olmayan birine gittim 400 gram 100 gram eksik Dedi 🙄🙄🙄🙄 dünde kendi dr gittim 1040 ddi dogru olan benimkidir demi 🙈