minnakfasulyecim Grhn Benim zaten bel fıtığım var ve 8 haftalığım ara ara çekiyorum 30 lu haftalara gelince ne yapıcam bilmiyorum😓 Rabbim şifa versin inşallah. Ilık su iyi geliyor, bide doktorum bana makattan bi fitil verdi ağrın olunca bunu kullan demişti.
Grhn minnakfasulyecim amin sizede geçmiş olsun belfıtığıda zor. Hamileliğin son aylarında insan daha çok ağırlaşıyor allhım yardımcımız olsun