serayinci annemutlucocuk ne demek şekerim. evet memnun kaldım ben fazlasıyla tam istediğim gibi yaptılar.
89Kbr serayinci yaaa😍😍 ücret nedir?? ben elmas doğana gittim microblading için memnun kalsaydım nail art düşünecektim ama hayal kırıklığı oldu benim için sonra da hamileliği öğrendim ama burası çok hojjjj duruyooo 🥰
serayinci 89Kbr canım burası microblading konusunda da iyi, arkadaşımda onu yaptırdı. ara sor çünkü indirim yapabiliyorlar en güzeli o.